Arkiv 09-03-2011 14:01Et hårdt år for sukkerroerneDanske Sukkerroedyrkere har afholdt ordinær generalforsamling i Sakskøbings Sportscenter. I sin beretning rettede formand Jørn Dalby en hård kritik mod Grøn Vækst og politikerne. Og fik kritik tilbage.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteUlve 24. jun. Borgerforslag har fået stor opbakning: Vil eksportere danske ulve udenlandsBusiness 24. jun.FOR ABONNENTER Ole giver stafetten videre efter 24 år som selvstændig: Søn og medarbejder køber sig ind i klovbeskæringsvirksomhedPolitik 24. jun.FOR ABONNENTER Økologisk griseproducent: - Der er sket en sindssyg udviklingPolitik 23. jun. Vil have undersøgt spildevandsmysteriumMarked 25. jun. Nu falder grisenoteringen igen: - Situationen må betragtes som alvorlig