Arkiv 09-03-2011 14:01Et hårdt år for sukkerroerneDanske Sukkerroedyrkere har afholdt ordinær generalforsamling i Sakskøbings Sportscenter. I sin beretning rettede formand Jørn Dalby en hård kritik mod Grøn Vækst og politikerne. Og fik kritik tilbage.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteKultur 17. jun. Haveselskabet: Smid gammel anbefaling på kompostbunkenMaskiner 19. jun.FOR ABONNENTER Kend reglerne før høst: Det er ikke kun totalvægten, der tællerMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornCAP-I-Danmark 20. jun. Alternativet: - Det skal være slut med at støtte de store bedrifterKvæg 19. jun.FOR ABONNENTER Chefdyrlæge om græs til slagtekalve: - Det er det største ryk, jeg har set i min tid på leverbylder