Arkiv 09-03-2011 14:01Et hårdt år for sukkerroerneDanske Sukkerroedyrkere har afholdt ordinær generalforsamling i Sakskøbings Sportscenter. I sin beretning rettede formand Jørn Dalby en hård kritik mod Grøn Vækst og politikerne. Og fik kritik tilbage.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornPolitik 23. jun. Danmarks Naturfredningsforening angriber kvælstofaftale: Christian Rabjerg Madsen peger på virkelighedenHjørring Dyrskue 22. jun.FOR ABONNENTER Fra den første handel til den nyeste New HollandPolitik 23. jun. Vil have undersøgt spildevandsmysteriumMaskiner 19. jun.FOR ABONNENTER Kend reglerne før høst: Det er ikke kun totalvægten, der tæller