Arkiv 09-03-2011 14:01Et hårdt år for sukkerroerneDanske Sukkerroedyrkere har afholdt ordinær generalforsamling i Sakskøbings Sportscenter. I sin beretning rettede formand Jørn Dalby en hård kritik mod Grøn Vækst og politikerne. Og fik kritik tilbage.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornPolitik 23. jun. Danmarks Naturfredningsforening angriber kvælstofaftale: Christian Rabjerg Madsen peger på virkelighedenHjørring Dyrskue 22. jun.FOR ABONNENTER Fra den første handel til den nyeste New HollandPolitik 22. jun. EU-afstemning udløser kritik: Asger Christensen afviser at landbruget skal betale for byspildevandMaskiner 19. jun.FOR ABONNENTER Kend reglerne før høst: Det er ikke kun totalvægten, der tæller