Arkiv 09-03-2011 14:01Et hårdt år for sukkerroerneDanske Sukkerroedyrkere har afholdt ordinær generalforsamling i Sakskøbings Sportscenter. I sin beretning rettede formand Jørn Dalby en hård kritik mod Grøn Vækst og politikerne. Og fik kritik tilbage.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteHøsttour 25. jun.FOR ABONNENTER Planteavler med 700 hektar i Bulgarien: - Vi er netop startet med at høste vinterhvede, og det tegner rigtig godtUlve 24. jun. Borgerforslag har fået stor opbakning: Vil eksportere danske ulve udenlandsPlanter 26. jun.FOR ABONNENTER Én af Bulgariens største planteavlsbedrifter: Tre nye Lexion 8900 sat i gang på 6.500 hektarPolitik 26. jun.FOR ABONNENTER Minister afviser kritik: - Der sker ikke vanrøgt af dyr på statens arealerBusiness 26. jun. Landmandssøn skal stå i spidsen for DLG i Danmark