Arkiv 01-02-2010 08:56Formand: Så slemt, som vi kunne have frygtetFormand for Dansk Planteproduktion, Torben Hansen, harcelerer over de nye natur- og vandplaner. – Det er rigtig, rigtig slemt, og det skal bare laves om, siger han.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteEjendomme 19. jun.FOR ABONNENTER Toptunet ejendom på Sydfalster til salg for 108,5 millionerMaskiner 19. jun.FOR ABONNENTER Kend reglerne før høst: Det er ikke kun totalvægten, der tællerKultur 17. jun. Haveselskabet: Smid gammel anbefaling på kompostbunkenEnergi 19. jun.FOR ABONNENTER Kommune siger ja til storstilet biogasprojekt: - Landmændene fortjener kæmpe rosBusiness 17. jun. Kendiskok og 73 mio. skal sætte fart på grøn fødevareinnovation