Arkiv 01-02-2010 08:56Formand: Så slemt, som vi kunne have frygtetFormand for Dansk Planteproduktion, Torben Hansen, harcelerer over de nye natur- og vandplaner. – Det er rigtig, rigtig slemt, og det skal bare laves om, siger han.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornPolitik 23. jun. Danmarks Naturfredningsforening angriber kvælstofaftale: Christian Rabjerg Madsen peger på virkelighedenHjørring Dyrskue 22. jun.FOR ABONNENTER Fra den første handel til den nyeste New HollandPolitik 23. jun. Vil have undersøgt spildevandsmysteriumMaskiner 19. jun.FOR ABONNENTER Kend reglerne før høst: Det er ikke kun totalvægten, der tæller