Arkiv 29-06-2009 08:43Mobil robotmalkning – to år efterMOBIL MALKEROBOT: Der er nu gået to år siden den biodynamiske landmand Brian Madsen i Glud ved Juelsminde, som den første tog den mobile SAC-malkerobot i brug. Og erfaringerne har været rigtig gode – han er nu klar til at gå skridtet videre.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteUlve 24. jun. Borgerforslag har fået stor opbakning: Vil eksportere danske ulve udenlandsBusiness 24. jun.FOR ABONNENTER Ole giver stafetten videre efter 24 år som selvstændig: Søn og medarbejder køber sig ind i klovbeskæringsvirksomhedPolitik 24. jun.FOR ABONNENTER Økologisk griseproducent: - Der er sket en sindssyg udviklingMarked 25. jun. Nu falder grisenoteringen igen: - Situationen må betragtes som alvorligPolitik 23. jun. Vil have undersøgt spildevandsmysterium