Arkiv 29-06-2009 08:43Mobil robotmalkning – to år efterMOBIL MALKEROBOT: Der er nu gået to år siden den biodynamiske landmand Brian Madsen i Glud ved Juelsminde, som den første tog den mobile SAC-malkerobot i brug. Og erfaringerne har været rigtig gode – han er nu klar til at gå skridtet videre.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læstePolitik 23. jun. Vil have undersøgt spildevandsmysteriumPolitik 23. jun. Danmarks Naturfredningsforening angriber kvælstofaftale: Christian Rabjerg Madsen peger på virkelighedenMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornHjørring Dyrskue 22. jun.FOR ABONNENTER Fra den første handel til den nyeste New HollandPolitik 22. jun. EU-afstemning udløser kritik: Asger Christensen afviser at landbruget skal betale for byspildevand