Arkiv 29-06-2009 08:43Mobil robotmalkning – to år efterMOBIL MALKEROBOT: Der er nu gået to år siden den biodynamiske landmand Brian Madsen i Glud ved Juelsminde, som den første tog den mobile SAC-malkerobot i brug. Og erfaringerne har været rigtig gode – han er nu klar til at gå skridtet videre.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteKultur 17. jun. Haveselskabet: Smid gammel anbefaling på kompostbunkenMaskiner 19. jun.FOR ABONNENTER Kend reglerne før høst: Det er ikke kun totalvægten, der tællerMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornCAP-I-Danmark 20. jun. Alternativet: - Det skal være slut med at støtte de store bedrifterKvæg 19. jun.FOR ABONNENTER Chefdyrlæge om græs til slagtekalve: - Det er det største ryk, jeg har set i min tid på leverbylder