Arkiv 29-06-2009 08:43Mobil robotmalkning – to år efterMOBIL MALKEROBOT: Der er nu gået to år siden den biodynamiske landmand Brian Madsen i Glud ved Juelsminde, som den første tog den mobile SAC-malkerobot i brug. Og erfaringerne har været rigtig gode – han er nu klar til at gå skridtet videre.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteHøsttour 25. jun.FOR ABONNENTER Planteavler med 700 hektar i Bulgarien: - Vi er netop startet med at høste vinterhvede, og det tegner rigtig godtUlve 24. jun. Borgerforslag har fået stor opbakning: Vil eksportere danske ulve udenlandsMarkedsfokus 25. jun.FOR ABONNENTER Når staten køber jorden foran næsen på de ungeBusiness 25. jun. Generationsskifte hos Deutz-Fahr-importør: Stifter træder tilbagePolitik 26. jun.FOR ABONNENTER Minister afviser kritik: - Der sker ikke vanrøgt af dyr på statens arealer