Arkiv 29-06-2009 08:43Mobil robotmalkning – to år efterMOBIL MALKEROBOT: Der er nu gået to år siden den biodynamiske landmand Brian Madsen i Glud ved Juelsminde, som den første tog den mobile SAC-malkerobot i brug. Og erfaringerne har været rigtig gode – han er nu klar til at gå skridtet videre.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteEjendomme 19. jun.FOR ABONNENTER Toptunet ejendom på Sydfalster til salg for 108,5 millionerMaskiner 19. jun.FOR ABONNENTER Kend reglerne før høst: Det er ikke kun totalvægten, der tællerKultur 17. jun. Haveselskabet: Smid gammel anbefaling på kompostbunkenEnergi 19. jun.FOR ABONNENTER Kommune siger ja til storstilet biogasprojekt: - Landmændene fortjener kæmpe rosCAP-I-Danmark 20. jun. Alternativet: - Det skal være slut med at støtte de store bedrifter