Arkiv 29-06-2009 08:43Mobil robotmalkning – to år efterMOBIL MALKEROBOT: Der er nu gået to år siden den biodynamiske landmand Brian Madsen i Glud ved Juelsminde, som den første tog den mobile SAC-malkerobot i brug. Og erfaringerne har været rigtig gode – han er nu klar til at gå skridtet videre.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læstePlanter 26. jun.FOR ABONNENTER Én af Bulgariens største planteavlsbedrifter: Tre nye Lexion 8900 sat i gang på 6.500 hektarHøsttour 25. jun.FOR ABONNENTER Planteavler med 700 hektar i Bulgarien: - Vi er netop startet med at høste vinterhvede, og det tegner rigtig godtUlve 24. jun. Borgerforslag har fået stor opbakning: Vil eksportere danske ulve udenlandsPolitik 26. jun.FOR ABONNENTER Minister afviser kritik: - Der sker ikke vanrøgt af dyr på statens arealerBusiness 26. jun. Landmandssøn skal stå i spidsen for DLG i Danmark