Arkiv 09-04-2010 11:05NNF: En trist meldingLønstigning på 1,60 kroner i timen kan ikke være det, der har væltet læsset, lyder det fra slagteriarbejdernes fagorganisation.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læstePolitik 23. jun. Vil have undersøgt spildevandsmysteriumPolitik 23. jun. Danmarks Naturfredningsforening angriber kvælstofaftale: Christian Rabjerg Madsen peger på virkelighedenMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornHjørring Dyrskue 22. jun.FOR ABONNENTER Fra den første handel til den nyeste New HollandPolitik 22. jun. EU-afstemning udløser kritik: Asger Christensen afviser at landbruget skal betale for byspildevand