Arkiv 01-02-2010 08:56Formand: Så slemt, som vi kunne have frygtetFormand for Dansk Planteproduktion, Torben Hansen, harcelerer over de nye natur- og vandplaner. – Det er rigtig, rigtig slemt, og det skal bare laves om, siger han.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteHøsttour 25. jun.FOR ABONNENTER Planteavler med 700 hektar i Bulgarien: - Vi er netop startet med at høste vinterhvede, og det tegner rigtig godtUlve 24. jun. Borgerforslag har fået stor opbakning: Vil eksportere danske ulve udenlandsMarkedsfokus 25. jun.FOR ABONNENTER Når staten køber jorden foran næsen på de ungeBusiness 25. jun. Generationsskifte hos Deutz-Fahr-importør: Stifter træder tilbagePolitik 26. jun.FOR ABONNENTER Minister afviser kritik: - Der sker ikke vanrøgt af dyr på statens arealer