Arkiv 01-02-2010 08:56Formand: Så slemt, som vi kunne have frygtetFormand for Dansk Planteproduktion, Torben Hansen, harcelerer over de nye natur- og vandplaner. – Det er rigtig, rigtig slemt, og det skal bare laves om, siger han.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornPolitik 23. jun. Danmarks Naturfredningsforening angriber kvælstofaftale: Christian Rabjerg Madsen peger på virkelighedenHjørring Dyrskue 22. jun.FOR ABONNENTER Fra den første handel til den nyeste New HollandPolitik 23. jun. Vil have undersøgt spildevandsmysteriumPolitik 22. jun. EU-afstemning udløser kritik: Asger Christensen afviser at landbruget skal betale for byspildevand