Dansk salgschef i Hannover: - Agritechnicas nye prispolitik har virket
Tilstrømningen af mennesker til de mange stande på Agritechnica har været anderledes med højere billetpriser. Men det har på sin vis virket, lyder det fra Per Rasmussen, salgschef hos Grimme Skandinavien.

Der er en ikke uvæsentlig mængde nyheder, som Per Rasmussen, skandinavisk salgschef i Grimme, kan præsentere på Agritechnica. Fotos: Henning K. Andersen
Agritechnica i Hannover. Et kæmpe område med utallige udstillere, mange maskinnyheder, og endnu flere mennesker. Sådan har det været traditionen. Og det er det på sin vis stadig. Og dog.
For i år har billetterne til den store messe fået et pænt tryk opad. Men det har ikke fået folk til at blive væk, men omvendt lavet om på det segment, der lægger vejen forbi messehallerne i Hannover.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her








































