Arkiv 01-03-2012 20:42Pløjningen er godt i gang i det midtjyskePreben Olesen på Skygge Skovgård i Skygge nord for Engesvang begyndte på pløjearbejdet i onsdags.- Det er rart at komme i gang, siger han til Effektivt Landbrug, som mødte ham i marken i går.Redaktionen redaktion@effektivtlandbrug.dk Mest læsteKultur 17. jun. Haveselskabet: Smid gammel anbefaling på kompostbunkenMaskiner 19. jun.FOR ABONNENTER Kend reglerne før høst: Det er ikke kun totalvægten, der tællerMarked 22. jun.FOR ABONNENTER Flere foderstofvirksomheder bremser modtagelsen: Nu stiger udbuddet af billigt kornCAP-I-Danmark 20. jun. Alternativet: - Det skal være slut med at støtte de store bedrifterKvæg 19. jun.FOR ABONNENTER Chefdyrlæge om græs til slagtekalve: - Det er det største ryk, jeg har set i min tid på leverbylder