Jyden Bur styrker teamet med en salgskapacitet, der både kender branchen, produkterne og kunderne ud og ind. Jens-Aage Justesen er tiltrådt som ny salgs- og projektkonsulent hos Jyden Bur.

En rolle, der passer perfekt til hans stærke faglige ballast og mange års erfaring med staldindretning.

- Jeg kender både produkterne og kunderne rigtig godt, fortæller Jens-Aage Justesen, der siden 2009 har arbejdet med staldindretning og i flere år har været fast tilknyttet Jyden Bur gennem sin tidligere ansættelse hos CowTech og Gråkjær Staldbyg.

- For mig er Jyden Bur en virksomhed med virkelig gode produkter og stærke grundværdier. Derfor var det et oplagt valg at sige ja, da muligheden bød sig, fortæller han i en pressemeddelelse.

Mange års erfaring

Jens-Aage bringer en god kombination af praktisk landbrugserfaring og solid brancheviden med sig. Før han blev salgs- og projektkonsulent i branchen, var han i 18 år selvstændig landmand og opførte seks stalde undervejs, hvor han hver gang valgte indretning fra Jyden Bur. Det giver en god forståelse for landmandens behov.

- Jeg ved, hvordan det er at stå på den anden side af bordet. Jeg kan nemt sætte mig i landmandens sted og finde løsninger, der ikke bare fungerer på papiret, men også i den daglige drift, siger han.

Passion for samarbejde og spændende projekter

Det er særligt kundekontakten, der driver Jens-Aage i hverdagen.

- Jeg kan godt lide dialogen med kunderne og finde de rigtige løsninger for den enkelte landmand og hans dyr, siger han og fortsætter:

- Og så elsker jeg de store projekter. Det er givende at være med hele vejen fra de første skitser til den færdige stald. Her kan man virkelig gøre en forskel for både dyr og mennesker, fortæller han.

Jyden Bur skal tilbage på landkortet

Selvom Jyden Bur allerede har markeret sig stærkt efter relanceringen, er ambitionsniveauet højt. Jens-Aage Justesen ser store muligheder for at løfte brandet tilbage til sin tidligere markedsposition – og gerne endnu længere.

- Ambitionen er, at vi skal vinde de markedsandele tilbage, som Jyden Bur havde før virksomheden blev opkøbt af Skiold Group - og gerne mere til. Jyden skal være synlig, til stede og troværdig - ligesom vi altid har været. Vi er godt på vej, og jeg glæder mig til at være en del af rejsen.

Business