Dyreværnsorganisation til discountkæde: - Kom ind i kampen!
Dyreværnsforeningen Anima har søsat en ny landsdækkende kampagne, der skal få supermarkedskæden Rema 1000 til at udfase den udskældte turbokylling.

Anima er nu i åben kamp med kæden Rema 1000 om at få udfaset de såkaldte turbokyllinger, der ikke kan forenes med ønsket om bedre dyrevelfærd for danske kyllinger. | Foto: Anima
Den danske dyreværnsorganisation Anima er igen i gang med en kampagne for dyrenes ve og vel. Denne gang har de sat den landsdækkende discountkæde.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men du kan prøve et digitalt abonnement i 10 uger for 10 kroner om ugen.
Prøv os for 10 kr. om ugen
Allerede abonnement?
Log ind her

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her