Ny direktør for Landbrugslotteriet

1 juni tiltræder 48-årige Gitte Tvilling stillingen som direktør for Landbrugslotteriet. Hun afløser Heidi Alsing, som forlader posten efter syv år. Fokus for den nye direktør vil være at videreudvikle brandet og udnytte nye digitale muligheder.

Gitte Tvilling kommer fra en stilling som Head of Marketing Management i Tivoli, og før det som marketing-, brandmanager og teamleder i Danske Spil fra 2009-2014. 

Hun har ligeledes været strategisk planner og brand- og accountmanager hos reklamebureauerne Par No 1, Young and Rubicam og TBWA og kommer dermed med solid erfaring fra nogle af de mest anerkendte reklamebureauer. 

Gittes stærke kommercielle og strategiske marketingprofil med fokus på nye digitale muligheder var således særlig attraktiv i et ellers stærkt ansøgerfelt – og netop nye digitale muligheder er øverst på dagsordenen hos den nye direktør. 

- Landbrugslotteriet er en sund virksomhed med et solidt fundament - men med et stort potentiale for vækst ved udvikling af brand, produkt og kanaler med fokus på kundeoplevelsen og i en digital kontekst, der skal sikre Landbrugslotteriets en konkurrencedygtig position også på længere sigt, lyder det fra den nye direktør.

Hun ser dog ingen grund til at foretage grundlæggende ændringer ved det traditionsrige spil:
- Det er med stor glæde, at jeg tager imod denne spændende udfordring som ny direktør for Landbrugslotteriet, og jeg ser frem til muligheden for at udvikle og implementere virksomhedens fremtidige strategi med respekt for den gamle historie og de troværdige værdier,  siger Gitte Tvilling.

Gitte Tvilling er Cand.merc. i økonomisk markedsføring og en MBA fra Henley Business School og bor på Nørrebro med hendes mand Jesper og 2 piger på 11 og 15 år.
 

Læs også