I et marked i hastig forandring styrker Samson Group nu sin salgsorganisation med udnævnelsen af tre Territory Managers for koncernens Samson- og Pichon-brands. Målet er større markedsnærhed, bedre netværksstyring og fortsat international vækst.

Julien Brun er udnævnt til Export Territory Manager. Han har været en del af Samson Agro siden 2012 og har mere end 20 års erfaring fra landbrugsmaskinbranchen. Fremover får han ansvar for eksportmarkederne i blandt andet Storbritannien, Den Iberiske Halvø og Sydamerika samt direkte salgs- og forhandleransvar i bl.a. Benelux, Schweiz og Nordamerika. Fra 1. januar 2026 refererer Jean-François Tauziet og David Bowman til ham.

Maxime Mas overtager rollen som Territory Manager for Øst- og Sydfrankrig. Han har været hos Pichon siden 2015 og får nu ledelsesansvar for et salgsområde med 70 departementer og fire sælgere.

I Nordvestfrankrig udnævnes Aaron Keogh som Territory Manager. Han fortsætter samtidig sit aktive salgsarbejde og får ledelsesansvar for Samson- og Pichon-salget i regionen.

Ifølge Group Sales Director Philippe Barabinot er baggrunden klar:

- Disse nye udnævnelser imødekommer nutidens markedsudfordringer og viser vores beslutsomhed om at basere os på erfarne profiler, som er tæt på både teams og samarbejdspartnere, siger han i en pressemeddelelse.

Med den nye struktur vil Samson Group styrke samarbejdet med forhandlernettet og øge den kommercielle slagkraft – både i Frankrig og internationalt.

Business