Midtsjællandsk quinoavirksomhed skifter udtryk og satser stort på det voksende plantemarked
Hos Nordic Quinoa har man valgt ny strategisk retning og ny visuel identitet, som skal hjælpe med at styrke fødevarevirksomhedens markedsposition. Samtidig vil virksomheden ryste op i fødevarebranchen og inspirere danskerne til hvad de vurderer er en sundere og mere bæredygtig livsstil med Nordic Quinoas nye nordiske design.

Hos Nordic Quinoa har man valgt et mere minimalistisk, mere danskinspireret design, der skal danne ramme for en ny identitet for fødevarevirksomheden. Foto: Nordic Quinoa
Sundt, økologisk, bæredygtigt. Slagord som mange fødevarevirksomheder forsøger at få inkorporeret som del af sit image.
Det er også de tre søjler, der bærer fødevarevirksomheden på Midtsjælland, Nordic Quinoa, der siden 2018 har udviklet og forhandlet med plantebaserede fødevarer baseret på dansk, økologisk quinoa. Heriblandt glutenfri Quinoa Øl.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her