Midtsjællandsk quinoavirksomhed skifter udtryk og satser stort på det voksende plantemarked

Hos Nordic Quinoa har man valgt ny strategisk retning og ny visuel identitet, som skal hjælpe med at styrke fødevarevirksomhedens markedsposition. Samtidig vil virksomheden ryste op i fødevarebranchen og inspirere danskerne til hvad de vurderer er en sundere og mere bæredygtig livsstil med Nordic Quinoas nye nordiske design.

Sundt, økologisk, bæredygtigt. Slagord som mange fødevarevirksomheder forsøger at få inkorporeret som del af sit image.

Det er også de tre søjler, der bærer fødevarevirksomheden på Midtsjælland, Nordic Quinoa, der siden 2018 har udviklet og forhandlet med plantebaserede fødevarer baseret på dansk, økologisk quinoa. Heriblandt glutenfri Quinoa Øl.

Vil du læse mere?

Køb abonnement her

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også