Ny imagekampagne under opsejling

I et forsøg på at få flere elever til jordbrugsuddannelserne og medarbejdere til landbruget generelt optages der i øjeblikket imagefilm til en kampagne.

I forbindelse med optagelserne blev der også anvendt en drone. Foto: Henrik Sieben Olli Jokinen fra kommunikationsbureauet 727 Communication A/S er sammen med medarbejdere fra T2 i gang med optagelser til en imagekampagne. Her på en mark ved Tureby i Østsjælland. Foto: Henrik Sieben

For at få flere til at vise interesse for landbruget og de relaterede virksomheder er GLS-A, Gartneri-, Land-, og Skovbrugets Arbejdsgivere, 3F, og Kompetencefonden gået sammen om at lave en imagekampagne.

- Imagekampagne skal blandt andet vise, hvordan det er at arbejde i landbruget, herunder også på maskinstationer. Kampagnen kommer også til at rumme små karriereportrætter af nogle af de, der allerede er ansat i landbruget. Sådan lød

Vil du læse mere?

Prøv 30 dage for 30 kr.

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også