Ny imagekampagne under opsejling
I et forsøg på at få flere elever til jordbrugsuddannelserne og medarbejdere til landbruget generelt optages der i øjeblikket imagefilm til en kampagne.

Birger Niemann, der driver Niemanns Maskinstation, nød optagelserne til de nye kampagnefilm, men frygtede for fremtiden i erhvervet: - Jeg er bange for, at mange forældre påvirker de unge i deres karrierevalg, og det er ikke nødvendigvis til landbrugets fordel. Foto: Henrik Sieben
For at få flere til at vise interesse for landbruget og de relaterede virksomheder er GLS-A, Gartneri-, Land-, og Skovbrugets Arbejdsgivere, 3F, og Kompetencefonden gået sammen om at lave en imagekampagne.
- Imagekampagne skal blandt andet vise, hvordan det er at arbejde i landbruget, herunder også på maskinstationer. Kampagnen kommer også til at rumme små karriereportrætter af nogle af de, der allerede er ansat i landbruget. Sådan lød
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her