Landbrugsforening har offentliggjort en nyt logo, der skal signalere livskraft, udvikling og mod på fornyelse
Cirklen med aksene, koen og grisen samt de blå og gule
signaturfarver er en saga blot. I hvert fald hos LHN, hvor man tirsdag
eftermiddag offentliggjorde et nyt logo.
Landbrugsforeningen har skiftet den blå cirkel ud med
grønne kløverblade. Det er ifølge direktør ved LHN Tage Hansen sket efter moden
overvejelse:
- Det vækker altid stærke følelser at skifte et logo, især
når logoet er så gammelt og velkendt som LHN’s. Det er da også efter moden
overvejelse, vi skifter cirklen ud med kløverbladene, lyder det fra Tage Hansen
i LHN’s Nyhedsmagasin.
Årsagen til ændringen i logoet skal ses i lyset af,
hvordan LHN ser sig selv i dag og i fremtiden.
- Vi vil opfattes som en grøn, moderne
rådgivningsvirksomhed med respekt for det gamle. Der er spændstighed i det. Det
signalerer livskraft, udvikling og mod på fornyelse, siger Tage Hansen om det
nye logo.