Tesla-aktiens udvikling udstiller hykleri i den danske andedam
Det, der ser indlysende ud for danske brandingeksperter, har ofte et helt andet liv og perspektiv ude i verden.

DER FINDES MANGE gode mennesker. For nogen tid siden var nogle af dem glade for at skilte med, at de havde investeret i en Tesla. Elbilen sendte nemlig de rigtige signaler til omverdenen. Siden er meget forandret. Og nogle af dem, der engang pudsede både Tesla-skiltet på elbilen og den grønne glorie over for borddamen ved middagsselskaberne, køber nu klistermærker, hvorpå der står, at Tesla-koncernchef Elon Musk »sucks«. Dermed ønsker de at sende et nyt signal om, at de ikke længere bryder sig o
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her