I GAMLE DAGE, dengang nutidens »smartphones« blev kaldt mobiltelefoner, lød et fikst reklameslogan: »Samtale fremmer forståelsen«. Sloganet blev gentaget af en stemme med fængende fransk accent af den franskfødte direktør for den danske afdeling i teleselskabet Mobilix. Kvinden med reklame-stemmen var Mobilix’ danske direktør, Monique Moullé-Zetterström. En direktør, som ikke blot har et bemærkelsesværdigt navn, men også så gode lederevner, at hun blev årets erhvervskvinde i Danmark i 2001. Netop fordi hun italesatte det gavnlige i at tale sammen – på tværs af interesser. Og fordi hun forstod at udnytte den opmærksomhed, hun skabte, kommercielt.

Vil du læse mere?

Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.

Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.

Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen

Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.

Allerede abonnent? Log ind her

Få ubegrænset adgang med abonnement