Styrelse vil gøre breve lettere at forstå
Hos NaturErhvervstyrelsen erkender man, at der er plads til forbedringer
Den overordnede tilfredshed er steget fra 35 procent til 43 procent tilfredse eller meget tilfredse kunder. Men hos styrelsen erkender man, at der fortsat er potentiale for forbedringer.
- Jeg er meget tilfreds med, at vores kunder er blevet mere tilfredse med os – især i en tid med mange store forandringer for vores kunder, blandt andet i form af de store EU-reformer inden for landbrug og fiskeri. Men det er også klart, at vi ikke er i mål endnu. For andelen af tilfredse kunder er endnu ikke højt nok, siger direktør i NaturErhvervstyrelsen Jette Petersen på styrelsens hjemmeside.
Her fremgår det, at NaturErhvervstyrelsen vil ønsker at øge kundernes tilfredshed ved blandt andet at gennemføre et projekt, der skal gøre styrelsens ”breve til at forstå og handle efter”. Mere personlig kontakt og vejledning står også på listen over områder, som man ønsker at forbedre.