Pelsauktionshuset og Tivoli har indgået en aftale, der indbringer Tivoli et større millionbeløb – og Kopenhagen Fur et udstillingsvindue
Verdens største pelsauktionshus, Kopenhagen Fur, og Tivoli
har etableret et nyt samarbejde.
Samarbejdet indebærer, at Kopenhagen Fur vil være officiel
partner for ”Jul i Tivoli” de næste tre år. Det oplyser Kopenhagen Fur i en
pressemeddelelse.
Det er Kopenhagen Furs hidtil største partnerskabsaftale,
og den indbringer – ifølge Kopenhagen Fur – Tivoli et større millionbeløb til
investeringer og udvikling af ”Jul i Tivoli”, der i år slår portene op den 16.
november.
- Tivoli er en stærk partner for Kopenhagen Fur. Ligesom
Kopenhagen Fur har Tivoli en markant international profil, samtidig med at
virksomheden er fast forankret i Danmark. Det giver os en unik mulighed for at
styrke Kopenhagen Fur ikke blot herhjemme, men også i resten af verden, da
Tivoli er et nationalklenodie, siger administrerende direktør i Kopenhagen Fur
Torben Nielsen.
Perfekt
udstillingsvindue
Han forklarer, at Kopenhagen Fur vil bruge aftalen med
Tivoli i sin internationale markedsføring i blandt andet Kina.
- Men vi glæder os også til
at vise pels til de mange danskere, som hvert år besøger ”Jul i Tivoli”. Det er
et perfekt udstillingsvindue, hvor vi kan vise, hvorfor danske minkavlere er i
verdenseliten, siger Torben Nielsen.
Administrerende direktør for Tivoli Lars Liebst er også tilfreds med det nye
samarbejde:
- Aftalen er til glæde for både Tivoli og vores gæster fra ind- og udland, for
det giver os mulighed for at fortsat at udvikle ”Jul i Tivoli”. Kopenhagen Fur
har som Tivoli en førende position i verden på deres felt, og vi har begge
bygget vores stærke brands ved at satse kompromisløst på kvalitet, traditioner
og fornyelser, siger Lars Liebst.