Efter en række fusioner har Hypred skiftet navn til Kersia, mens man også har udvidet produktprogrammet.
Efter mere end 25 år på det danske marked bliver Hypred til Kersia.
- Hypred har gennem flere år serviceret dansk landbrug og industrivirksomheder med rengøring og desinfektionsprodukter. Det er produkter til mælkeproducenterne, som har været drivkraften i de mange år, udtaler salgschef Finn Thøgersen.
Gennem de sidste år har det fransk ejede Hypred udvidet deres forretningsområder, og efter fusion med det tyske firma Antigerm, det franske firma LCB og det skotske firma Kilco, var tiden inde til et navneskifte.
- Da Kersia er repræsenteret i mere end 90 lande, er det naturligt at finde et fælles navn til forretningen, konstaterer Finn Thøgersen, der under det nye navn ser frem til at servicere endnu flere grene af landbruget.
- Vi vil se en stærkere udgave af Hypred/Kersia i Danmark. Vi har med disse fusioner fået adgang til nye markeder, blandt andet har vi nu også et stærkt program til svine- og kyllingeproduktionen, fortæller han.
- For salgsenheden i Danmark sker der ingen ændringer. Vi har ordre- og salgskontor i Middelfart og vores lokale salgskonsulenter vil fortsat servicere kunderne i deres lokale område, forklarer salgschefen.
cc