Styrket salgsafdeling giver halveret bundlinje for Washpower
Washpower har halveret sit overskud, efter man er flyttet i andre lokaler og har ansat nye folk i sin salgsafdeling.

Adm. direktør hos Washpower Glenn Pedersen er tilfreds med årsregnskabet oven på en flytning af virksomhedens medarbejdere samt en række nye ansatte i salgsafdelingen. Foto: Arkivfoto
En styrket salgsafdeling med en række nye ansatte kan i høj grad mærkes på bundlinjen hos danske Washpower, som producerer vaskerobotter og andet rengøringsudstyr til landbruget. Konkret er årsresultatet faldet fra 6,8 millioner kroner i 19/20 til 3,6 millioner kroner i 20/21.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her