Danske Svineproducenters kampagne rykker tættere på
Producentforenings indsamling til kampagne der skal promovere svineproduktionen i Danmark har rundet en million kroner. I nær fremtid vil donorerne så småt begynde at kunne se fysisk, hvad de får for pengene, siger formand Henrik Mortensen.
Som et modsvar til Dyrenes Beskyttelses omstridte »burgris«-kampagne, så besluttede producentforeningen Danske Svineproducenter sig for at starte en indsamling, så de kan få sat en anderledes kampagne i gang.
En kampagne der over for især de danske forbrugere skal sætte fokus på de positive historier, som der er i den danske svinebranche.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her