En epoke nærmer sig sin afslutning. Efter 25 år med tre VM-slutrunder, fem EM-slutrunder og fire forskellige landstrænere har Arla valgt at stoppe som hovedsponsor for det danske fodboldlandshold.
En epoke nærmer sig sin afslutning. Efter 25 år med tre VM-slutrunder, fem EM-slutrunder og fire forskellige landstrænere har Arla valgt at stoppe som hovedsponsor for det danske fodboldlandshold.
Siden 1. januar 1987 har Arla - i forskellige selskabsformer - være tilknyttet DBU, men efter næste sommers EM-slutrunde i Polen og Ukraine takker Arla af som hovedsponsor for DBU’s herre-landshold.
- Vi har haft mange uforglemmelige øjeblikke med landsholdet – gennem 25 år har vi haft stor glæde af sponsoratet og hele samarbejdet med DBU, og gennem arbejdet med fodboldskolerne har vi oplevet, hvordan vi kunne udvikle vores fokus på sundhed for børn og unge. Nu ønsker vi at engagere os endnu mere i tiltag, der kan fremme sundheden hos børn og unge i Danmark og støtte yderligere op om vores »Tættere på Naturen«-profil, lyder det fra mejerikoncernen.