CNH lancerer nyt AI-værktøj til kundesupport
En ny AI-drevet chatbot fra CNH sikrer hurtigere og mere effektiv support til CNH-kunderne.
![CNH’s nye AI-drevne chatbot hjælper forhandlere med at diagnosticere problemer hurtigere og forbedrer dermed serviceoplevelsen for kunderne. Pressefoto](https://cdn.lfmedia.dk/cmscontent/media/pagecontent/xsthumb/149662.webp)
CNH’s nye AI-drevne chatbot hjælper forhandlere med at diagnosticere problemer hurtigere og forbedrer dermed serviceoplevelsen for kunderne. Pressefoto
CNH AI Tech Assistant-værktøjet er allerede taget i brug hos mere end 300 autoriserede landbrugs- og anlægsforhandlere i Nordamerika, Australien og New Zealand, og en global udrulning er i gang. AI-systemet fungerer ved at simulere samtaler for at diagnosticere problemer og foreslå reparationsplaner for CNH-produkter.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men du kan prøve et digitalt abonnement i 10 uger for 10 kroner om ugen.
![](/assets/effektivtlandbrug/gfx/effektivt-mobil.webp)
Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her