CNH lancerer nyt AI-værktøj til kundesupport
En ny AI-drevet chatbot fra CNH sikrer hurtigere og mere effektiv support til CNH-kunderne.

CNH’s nye AI-drevne chatbot hjælper forhandlere med at diagnosticere problemer hurtigere og forbedrer dermed serviceoplevelsen for kunderne. Pressefoto
CNH AI Tech Assistant-værktøjet er allerede taget i brug hos mere end 300 autoriserede landbrugs- og anlægsforhandlere i Nordamerika, Australien og New Zealand, og en global udrulning er i gang. AI-systemet fungerer ved at simulere samtaler for at diagnosticere problemer og foreslå reparationsplaner for CNH-produkter.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her