Danish Crown beklager forsinkede afhentninger
- Nogle af vores leverandører har ventet helt urimeligt længe på at få hentet deres grise, og det kan jeg kun beklage, siger administrerende direktør for Danish Crown Pork efter massive forsinkelser.

En række andelshavere i først og fremmest Vest- og Midtjylland har de seneste uger oplevet massive udsættelser i afhentningen af grise. Danish Crown sætter nu ekstra ressourcer ind for at få ryddet op.
- Det, vi har budt en del af vores ejere de sidst uger, er bare ikke godt nok.
Sådan lyder det fra den administrerende direktør i Danish Crown Pork, Søren F. Eriksen, efter at der lige siden ugerne op til påske har været forsinkede afhentninger af slagtesvin hos en række andelshavere i fortrinsvis Midt- og Vestjylland.
De leverandører, der er hårdest ramt, har grise, der er blevet udsat i over en uge, efter massive forsinkelser igennem flere uger.
- Der er mange grunde til, at
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her