Danish Crown Beef: Danskerne har taget vores mærkevarer til sig
- Danskerne vil gerne betale lidt ekstra for at få en rigtig god bøf i deres burger, lyder det fra Danish Crown Beef, der har oplevet en vækst i mærkevarerne på 35 procent i det forgangne regnskabsår, og at det har været med til at styrke afregningen til andelsejerne i 2022/23.

- Det er helt fantastisk at se, hvordan forbrugerne har taget imod vores produkter. Det viser også, at det er muligt at udvikle og skabe vækst i en tid, hvor vi næsten dagligt bliver mødt af opfordringer til at vælge oksekødet fra, men forbrugerne har helt tydeligt stadig smag for vores produkter, siger Finn Klostermann, der er administrerende direktør i Danish Crown Beef.? Foto: Danish Crown
Danskerne har for alvor taget Danish Crowns nyere mærkevarer af oksekød til sig, fremgår det af en meddelelse fra selskabet i forbindelse med årsregnskabet.
- Danskerne vil gerne betale lidt ekstra for at få en rigtig god bøf i deres burger, konstaterer slagteriet blandt andet i meddelelsen:
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her