YX Landbrug har ekstra travlt, når der høstes på markerne. For når landbruget har travlt - så har YX også travlt. Derfor har virksomheden valgt at være fremadskuende ved at gøre det simpelt og automatiseret at sikre forsyningen af Landbrugsdiesel og olie til maskineriet. 

- Vi bruger tørløbssikring. Med den kan vi time for time holde øje med, hvor meget der er tilbage i tanken. Vi laver på forhånd en aftale med landmanden om, at vi holde øje med niveauet i landmandens tank, siger Carsten Gelting, der er salgschef i YX Landbrug og fortsætter: 

- Når beholdningen kommer under et på forhånd aftalt niveau, modtager YX automatisk en besked og sender herefter vores nærmeste lokalkendte chauffør afsted for at fylde landmandens tank.

Carsten Gelting er en af mange medarbejdere, som er klar til at hjælpe landbruget med de mange behov, som kan opstå i arbejdet. Foto: YX

Carsten Gelting er en af mange medarbejdere, som er klar til at hjælpe landbruget med de mange behov, som kan opstå i arbejdet. Foto: YX

Ekstra support

Om tørløbssikringen er valgt til eller ej, kan der også laves bestillinger ved noget så simpelt som at sende en enkelt sms eller ved at ringe til virksomheden. 

YX er klar og beredt til at hjælpe landbruget med forsyning under hele høsten. Foto: YX

YX er klar og beredt til at hjælpe landbruget med forsyning under hele høsten. Foto: YX

YX Landbrug er bevidst om, at det både kan være i tide og utide, når landbruget har travlt. Derfor har virksomheden indført tiltaget høstsupport.

- Vi har udvidet vores åbningstider under høsten og sidder klar til at hjælpe med olie, AdBlue, smøremidler og meget mere. Og så er vi naturligvis også behjælpelige med et godt råd, siger han.

Skræddersyet til behovet

Udover de nævnte tiltag tilbyder YX Landbrug blandt andet også udlånstank, Texaco smøremidler og fastprisaftaler.

- Det er afgørende i den her branche, at vi tilbyder en pakke, hvor landmanden selv kan styre, hvad der er brug for. Vi vil gerne gøre det lettere at drive landbrug, ved eksempelvis at automatisere det, det der er muligt - og det er klart, at ikke alle har de samme behov, siger Carsten Gelting.

Virksomheden har desuden fokus på at lytte til kunderne. Det har medført, at alle skjulte gebyrer er fjernet, og det traditionelle callcenter er erstattet af et personligt landbrugssteam, der altid er der til at rådgive og hjælpe over telefonen.

Energi