Ny kampagne sætter fokus på Danmarks muligheder for at afhjælpe sult i verden
Bæredygtigt Landbrug har lanceret en ny annoncekampagne, der skal gøre det klart, at de danske fødevareproducenter kan bidrage til at løse problemer med sult og tårnhøje priser på fødevarer.

Peter Kiær, der her ses på Bæredygtigt Landbrugs seneste generalforsamling, mener, at øget dansk fødevareproduktion spiller udmærket sammen med den grønne omstilling af landbruget.
»Vi er klar«.
Sådan lyder overskriften i en større annoncekampagne, som Bæredygtigt Landbrug netop har lanceret i danske aviser.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her