Kommunikationsrådgiver efter TV 2-dokumentar: Forbered dig bedre på kritisk journalistik
Det kan være ubehageligt at blive ufrivilligt eksponeret i en udsendelse a la den nye TV 2-dokumentar »Hvem passer på grisene«. Kommunikationsrådgiver Anna Thygesen giver sit bud på, hvordan landbruget kan håndtere kritisk journalistik.

Ifølge Anna Thygesen, der er kommunikationsrådgiver i WeDoCommunication, er det vigtigt at forberede sig på, at man kan blive kontaktet af et medie.
- Nej tak. Det har jeg faktisk ikke lyst til.
Sådan lyder det stilfærdigt fra Søren Østergaard, der driver Lundegaard Avl og Opformering ved nordjyske Sæby, da han i TV 2-dokumentaren »Hvem passer på grisene?« bliver spurgt, om han vil medvirke i udsendelsen.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men du kan prøve et digitalt abonnement i 10 uger for 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her