Kommunikationsrådgiver efter TV 2-dokumentar: Forbered dig bedre på kritisk journalistik
Det kan være ubehageligt at blive ufrivilligt eksponeret i en udsendelse a la den nye TV 2-dokumentar »Hvem passer på grisene«. Kommunikationsrådgiver Anna Thygesen giver sit bud på, hvordan landbruget kan håndtere kritisk journalistik.

Ifølge Anna Thygesen, der er kommunikationsrådgiver i WeDoCommunication, er det vigtigt at forberede sig på, at man kan blive kontaktet af et medie.
- Nej tak. Det har jeg faktisk ikke lyst til.
Sådan lyder det stilfærdigt fra Søren Østergaard, der driver Lundegaard Avl og Opformering ved nordjyske Sæby, da han i TV 2-dokumentaren »Hvem passer på grisene?« bliver spurgt, om han vil medvirke i udsendelsen.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her