Bæredygtigt fordi det er det, markedet efterspørger
Hvordan sikrer landmanden en produktion, som også efterspørges af næste generation af forbrugere?

Først og fremmest vil en lokal produktion af foderproteiner, der skaber flere danske arbejdspladser og et mere bæredygtigt produkt, være gavnligt for markedsføringen, skriver Anna Mark.
Af Anna Mark, frivillig i Tænketanken Frej
CSR.dk skriver i partnerskab med A&B Analyse, at forbrugere i stigende grad efterspørger bæredygtige produkter. Samtidig mener flere og flere, at de selv bør gøre en forskel. Denne holdning ses især hos de unge, altså hos fremtidens forbrugere (2). Dertil rejses spørgsmålet: Hvordan sikrer landmanden en produktion, som også efterspørges af næste generation af forbrugere?
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her