KWS er klar til at sælge direkte til kunden: - Vi har et stykke tid følt, at filteret var lidt for stort
KWS håber, at kunderne tager godt imod satsningen på direkte salg udenom de store grovvarekoncerner.

KWS' mål er at komme tættere på landmanden og dermed blive en bedre sparringspartner i sortsvalget. Arkivfoto: Christian Carus
I efteråret meldte planteforædlingskoncernen KWS ud, at man fremover vil satse på direkte salg til kunderne frem for afsætte gennem grovvarekoncernerne.
Den model skal nu stå sin prøve, og når Messe C i Fredericia slår dørene op til Nutrifair den 15. og 16. januar, står produktchef Ken Brink og kollegerne klar til at fortælle om fordelene ved at handle direkte med planteforædleren.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men du kan prøve et digitalt abonnement i 10 uger for 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her