Fødevarestyrelsen vil have folk til at vælge økologisk

Foto: Økologisk Landsforening
Fødevarestyrelsen lancerer en ny kampagne, der skal skabe mere opmærksomhed om Det Økologiske Spisemærke og »de fordele, der er ved at spise økologisk«, lyder det fra styrelsen.
Samtidig skal kampagnen motivere endnu flere hoteller, restauranter og caféer til at få mærket.
Grunden til kampagnen handler om, at der ifølge Fødevarestyrelsen er for få personer, der bevidst går efter økologien, når de spiser ude.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her