Tirsdag offentliggjorde HelloFresh, der er kendt for sine måltidskasseabonnementer, sine økonomiske resultater for hele året 2021.

Koncernen sluttede året af med en meget stærk præstation og leverede næsten en milliard måltider til kunder i 17 markeder. Omsætning for hele året endte på seks milliarder euro (44,6 milliarder kroner), hvilket svarer til en stigning på 61,5 procent i forhold til sidste års omsætning på 3,7 milliarder euro (27,52 milliarder kroner).

Vil du læse mere?

Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.

Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.

Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen

Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.

Allerede abonnent? Log ind her

Få ubegrænset adgang med abonnement