#DanskMælkIMellemøsten: Influencere på sociale medier promoverer dansk øko-mælk i Mellemøsten

Bloggere og influencere i Mellemøsten tapper ind i, hvad Mejeriforeningen kalder for »et kæmpe markedspotentiale for økologi«. Foreningen står nemlig bag en kampagne, der skal fremme dansk økologisk mælk i samarbejde med 21 influencere i regionen.

- Der er ikke noget bedre end at starte dagen med et glas mælk og en sund morgenmad. Mælk er en naturlig kilde til vitaminer, mineraler, calcium og protein. Vi vælger økologiske mejeriprodukter med en europæisk certificering til vores familie.

Sådan lyder teksten i et opslag på det sociale medie Instagram fra den Dubai-baserede influencer Nareeman Fawzy, hvor han nyder et glas økologisk mælk fra Danmark. 

Vil du læse mere?

Prøv 30 dage for 30 kr.

Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement.

Allerede abonnent?

Læs også