Danish Crown øjner muligheder i det danske foodservice-marked
Med de stramme corona-restriktioner i bagruden og med en opdateret strategi har Danish Crown lagt en målsætning om at vinde endnu flere markedsandele på det danske foodservice-marked.

Danish Crown satser på at vinde flere markedsandele i foodservice-markedet, der i skrivende stund er fri for de stramme restriktioner som følge af Covid-19. Foto: Pixabay
Foodservice-markedet, der dækker over kunder inden for blandt andet restauranter og hoteller, er ved at være tilbage i topform, efter de stramme Covid-19-restriktioner på nuværende tidspunkt er fortid.
Danish Crowns Professional-afdeling arbejder i øjeblikket på højtryk med at sælge Danish Crowns produkter til det hungrende marked. Et marked, der alene i Danmark består af mere end 25.000 køkkener.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her