Siloproducent opruster: Digitaliserer og kigger ind i nye markeder
Den danske siloproducent BM Silo har sat gang i en række investeringer, der skal ruste virksomheden til fremtiden. Blandt andet vil man undersøge sit markedspotentiale inden for plastindustrien og fiskeopdræt.

Lisbeth Barnbæk Nielsen blev ansat som adm. direktør hos BM Silo i 2021. Hun er den første direktør i virksomhedens historie, der ikke er i familie med stifterne. Foto: BM Silo
Danske BM Silo har, med sin første eksterne direktør i spidsen, sat kursen mod fremtidig vækst med en række investeringer. For nyligt kunne BM Silo præsentere et årsregnskab i vækst – og nu satser direktør Lisbeth Barnbæk Nielsen på at kunne forbedre de resultater yderligere.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her