Digitale løsninger fungerer for Agri Nord

Som så mange andre traf Agri Nords ledelse torsdag den beslutning at sende alle medarbejdere hjem for at arbejde hjemmefra. Samtidig blev alle fysiske møder aflyst.

Det var dog en svær beslutning, idet mange kunder er i fuld gang med at få lavet markplaner, og der er højsæson for regnskaber, lyder det fra adm. direktør Kim Koch. Men de digitale muligheder og løsninger, der findes i dag, er en afgørende faktor for, at Agri Nord turde tage den svære beslutning, lyder det.

Og det har vist sig, at de digitale løsninger fungerer rigtig godt. Der bliver holdt kundemøder via løsninger som Skype og Microsoft Teams, hvor konsulent og kunde blandt andet kan se hinanden, hinandens skærme, dele dokumenter og mange andre funktioner.

- Vores medarbejdere har klaret udfordringen meget flot og har i det hele taget en positiv tilgang til alle de nye digitale løsninger, siger Kim Koch.

Agri Nords planteavlsafdeling har været alene på markbesøg i år. Efterfølgende er udfordringer i marken og aftaler om indsatser for den kommende vækstsæson er aftalt pr. telefon.
 

Læs også