- 60 millioner kroner er ikke mange penge
Reklamemanden, som har udformet annoncerne og lavet reklamefilmen i L&F's imagekampagne, ville gerne have haft flere penge
Det kan godt være, at landmænd mener, at 20 millioner kroner om året i tre år er mange penge til en reklamekampagne, men det er det ikke.
Sådan lød det torsdag formiddag ved Landbrug & Fødevares delegeretmøde, hvor der var fokus på den tre-årige omdømmekampange, som nærmer sig sin afslutning.
Ordene kom fra Frederik Preisler fra reklamebureauet Mensch, som har lavet reklamerne i kampagne.
- Det er ikke mange penge. Det er faktisk lidt i underkanten, og det har det været hele tiden. Og det er ikke ud fra, hvad jeg kan tjene på, men ud fra hvad man kan få i forhold til det, der i min verden hedder »return of investment« (afkast af investering, red.), sagde Frederik Preisler.
Læs mere – blandt andet om, hvorvidt kampagnen har virket – i Effektivt Landbrug fredag.
Her kan du se, hvordan du tegner abonnement.