Reklamemanden, som har udformet annoncerne og lavet reklamefilmen i L&F's imagekampagne, ville gerne have haft flere penge
Det kan godt være, at landmænd mener, at 20 millioner
kroner om året i tre år er mange penge til en reklamekampagne, men det er det
ikke.
Sådan lød det torsdag formiddag ved Landbrug &
Fødevares delegeretmøde, hvor der var fokus på den tre-årige omdømmekampange,
som nærmer sig sin afslutning.
Ordene kom fra Frederik Preisler fra reklamebureauet
Mensch, som har lavet reklamerne i kampagne.
- Det er ikke mange penge. Det er faktisk lidt i
underkanten, og det har det været hele tiden. Og det er ikke ud fra, hvad jeg
kan tjene på, men ud fra hvad man kan få i forhold til det, der i min verden
hedder »return of investment« (afkast af investering, red.), sagde Frederik
Preisler.
Læs mere – blandt andet om, hvorvidt kampagnen har virket –
i Effektivt Landbrug fredag.
Her kan du se, hvordan du tegner abonnement.