Malkeudstyrsproducenter bliver til et brand
Senest ved årets udgang vil SAC-brandet være fuldt integreret i BouMatic. Fusionen skal styrke innovation, effektivitet og service til mælkeproducenter verden over.

Staldmekaniseringskoncernen BouMatic opkøbte i 2021 SAC, men inden årets udgang vil de to virksomheder fungere som ét brand. Arkivfoto: BouMatic
BouMatic og SAC samler kræfterne under ét navn.
I en fælles pressemeddelelse skriver virksomhederne, at man senest ved årets afslutning forventer, at SAC bliver fuldt integreret i BouMatic-brandet, og samtidig videreføres de bedste produkter fra begge mærker i en samlet portefølje.
BouMatic har siden opkøbet af SAC i 2021 arbejdet tæt sammen med det danske brand og ser stærke synergier, der nu munder ud i en brandfusion. Ifølge præsident for BouMatic Steve Pretz handler det om, at samle erfaring og ekspertise i én samlet enhed, der kan levere fremtidssikrede løsninger til en branche i konstant udvikling.
Det betyder, at SAC-forhandlere fremover bliver BouMatic-partnere, og kunderne kan forvente samme høje serviceniveau som tidligere, men nu også med adgang til BouMatics fulde produktudvalg.
Fusionen markerer endnu et skridt i BouMatics strategi om at være en global nøglespiller inden for innovativt malkeudstyr.