Business 19-05-2022 16:48:52 Solid efterspørgsel skaber fremgang i bøfafdelingen: Indtjening og notering følges ad En stærk salgsindsats med forbrugerne i fokus og lavt udbud af slagtedyr betyder høj afregning til de danske landmænd. Derfor øger Danish Crown Beef i første halvår omsætningen med 30 procent. Markedet for oksekød har i første halvår af 2021/22 været nærmest rødglødende. Foto: Christian Carus Af Steven Andersen steven@effektivtlandbrug.dk 23 67 99 39 Gem Burger Boost og hjerter fra det statslige dyrevelfærdsmærke har skabt to salgssucceser for Danish Crown Beef. Sagt med andre ord er det eksempler på, hvordan et fokuseret og strategisk arbejde med at møde forbrugernes behov skaber plads til varer fra Danish Crown i køledisken. Vil du læse mere? Prøv 30 dage for 30 kr. Dette indhold er forbeholdt vores abonnenter, men du kan få adgang på få minutter, med online abonnement. Allerede abonnent? Log ind Forrige artikel Næste artikel Læs også Danish Crown bøvler med pres på indtjeningen Yderligere stigninger tilfalder kreaturproducenter Sydfynsk skindfabrik gør læder komposterbart Okse- og kalvenoteringen fortsætter himmelflugten