Ny hane på pinden: Direktør i Danpo ser ind i et stort, men komplekst vækstmarked
Selvom adm. direktør i Danpo A/S, Kasper Lenbroch, kun har siddet i spidsen for virksomheden i lidt over fire måneder, vil han trække på sin solide erfaring fra fødevarebranchen til også at styre Danpo mod øget profit i et marked, der efter alt at dømme skriger efter gode kyllingeløsninger.

Kasper Lenbroch, adm. direktør i Danpo, har med sin mangeårige erfaring i fødevarebranchen høje forventninger for virksomhedens vækstpotentiale, i et marked, der efterspørger fortsat mere fjerkrækød. Fotos: Victor Juul Grønbæk
Fra Arla til Tulip til Danpo.
Kasper Lenbroch har efterhånden været vidt omkring i den danske fødevareklynge, har set den både indefra og ud, og udefra og ind.
Og selvom hans seneste karriererejse fik sin start 1. november 2022 som adm. direktør for Danpo, har han hurtigt fundet sig til rette på pinden i hjørnekontoret på hovedkontoret i Farre, hvor man blandt andet også producerer nuggets og andre forarbejdede kyllingeprodukter.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her