Arla indtager det franske marked med proteinsatsning
Mejerikoncernen Arla har indgået en langsigtet partnerskabsaftale med den franske distributør Solinest om at lancere den danske mejerivirksomheds mærker Arla Skyr og Arla Protein på det franske detailmarked.

Foto: Arla Foods
De franske forbrugere får nu mulighed for at lægge nye danske mejeriprodukter i indkøbskurven, da Arla Skyr og Arla Protein nu er lanceret på det franske detailmarked som et resultat af et partnerskab mellem Arla Foods og den franske distributør Solinest.
Arlas tilstedeværelse i de franske kølediske sker i kølvandet på øget forbrugerinteresse for den funktionelle, sundhedsrelaterede mejerikategori.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her