BL vil kommercialisere Farmbrella – men forventer ingen stor indtjening
Bæredygtigt Landbrug har købt en række aktiver fra det konkursramte landbrugsnetværk Farmbrella. Nu skal de skæres til og integreres i landmandsforeningen, forklarer direktør.

Kim Koch, direktør i Bæredygtigt Landbrug. Foto: Bæredygtigt Landbrug
Netværks- og vidensdelingsplatformen Farmbrella havde ambitioner om en værdiansættelse på et trecifret millionbeløb og en børsnotering. I stedet kastede agtech-selskabet håndklædet i ringen under en investorrunde og indgav konkursbegæring i november.
Nu er en række aktiver, herunder goodwill, netværksaktiviteterne, bestyrelsesuddannelsen, kundedatabasen, softwaren og navnet Farmbrella, blevet købt af landmandsforeningen Bæredygtigt Landbrug (BL).
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her