Markedsføring med nænsomme narrativer
Et grin, munter omgangstone, stort og mangfoldigt vareudbud og fuldt fokus på grøntsagernes kvalitet og friskhed er Gartneriet Rødmoses opskrift på 40 års konstant fremgang i sin torvebod i Vejle.

Det typiske indkøb pr. kunde er mellem 200 og 300 kroner. Mange foretager ugens indkøb af grøntsager om lørdagen hos Gartneriet Rødmoses torvebod i Vejle, der nu er henvist til en plads for enden af gågaden. Og i øvrigt eneste tilbageværende torvebod med grøntsager, efter det blev besluttet at nedlægge det oprindelige torv for nogle år siden.
»At frænde er frænde værst« er et velkendt problem blandt landmænd og fødevareproducenter. Der tales ikke altid i rosende og anerkendende vendinger om konventionelle landmænd fra økologer og biodynamikeres side og ej heller omvendt.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her