Salg af mærkevarer mere end reddede Arla-regnskab
Et stigende salg af Arlas mærkevarer til forbrugerne, som for eksempel Lurpak, mere end opvejede et faldende salg på industrimarkedet i 2020. Dermed var der samlet fremgang i forhold til seneste regnskab.

Arla præsenterede torsdag sit årsregnskab for 2020, som samlet set viste fremgang. Foto: Erik Hansen
Det ser måske på overfladen lidt kedeligt ud, men der er faktisk sket en meget stor udvikling i 2020 i Arla.
Sådan lød det fra Arlas økonomidirektør Torben Dahl Nyholm, da han torsdag formiddag gennemgik det seneste årsregnskab for Arla, og kom ind på, at den samlede omsætning i 2020 ender på samme niveau som i 2019.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her