Slut med tættere på naturen

Arla lancerer det, koncernen kalder ”den største internationale marketingskampagne i mejerivirksomhedens historie"

Et nyt slogan afløser nu Arlas ”Tættere på naturen”.

I stedet relancerer Arla sit brand i hele verden med sloganet ”Let in the Goodness” – eller på dansk: ”Nyd det gode”.

- Mælk er efterspurgt på verdensplan, og herhjemme er mejeriprodukter en del af hverdagen for langt de fleste af os. Det er der et stort potentiale i, og det sætter vi os nu for at forløse med en ny markedsføring, siger koncernchef Peder Tuborgh i en pressemeddelelse og fortsætter:

- I Arla har vi en stærk mejeritradition og er kendt for at producere og eksportere sunde, naturlige og ansvarlige mejeriprodukter, som er nogle af verdens bedste. Med udgangspunkt i den stærke historie ønsker vi at styrke det globale kendskab til Arla.

Ifølge Arla går brandet med det nye slogan – der altså træder i stedet for ”Tættere på naturen” – nu tættere på det, som optager forbrugeren i dagligdagen: Sundhed, naturlighed og de gode øjeblikke.  

”Nyd det gode” lagde først i land i Tyskland, Danmark og Holland, og onsdag er det så blevet Sveriges tur til at lancere en omfattende marketingkampagne, som går på tværs af markeder på fem kontinenter og indeholder både klassiske og alternative kampagneelementer.

Læs også