Marketingdirektør stopper i Danish Crown efter knap 8 år
Mette Schacht Færch har fundet en ny udfordring, som hun er klar til at kaste sig over inden længe.

Mette Schacht Færch har efter knap 8 år valgt at opsige sin stilling som marketingdirektør hos Danish Crown. Foto: Danish Crown
For mindre end en måned siden stoppede Theis Brøgger som kommunikationsdirektør i Danish Crown, og nu har slagterikoncernens marketingdirektør, Mette Schacht Færch, også opsagt sin stilling efter knap 8 år med ansvar for marketing og innovation.
I et opslag på LinkedIn skriver hun, at det er tid til at tage næste skridt i karrieren, og hun har derfor besluttet sig for at forlade Danish Crown.
- Min tid hos Danish Crown har været fyldt med spændende udfordringer, læring og uforglemmelige oplevelser, hvor jeg har haft fornøjelsen af at arbejde med nogle af de mest talentfulde og dedikerede mennesker i branchen, skriver hun blandt andet i opslaget.
Marketingdirektøren skriver videre, at hun er stolt af de opnåede resultater og arbejdet med Danish Crowns mange brands som Tulip, Steff Houlberg, Friland og Den Grønne Slagter.
Hun afslører ligeledes, at hun allerede har fundet en spændende ny rolle, som hun endnu ikke kan fortælle mere om.
Udover sin stilling som marketingdirektør i Danish Crown har Mette Schacht Færch også siddet i bestyrelsen i Friland.