»SMAG OG MÆTHED slår klima. Hver gang«. Det skriver chefen for Sunset Boulevard, Jens G. Baisner, i et debatindlæg i Jyllands-Posten. Han ved, hvad han taler om, fordi han som chef for landets største fastfoodkæde har styr på, hvad der sælger. Og hvad der ikke sælger. Han pointerer, at selvom vi mere end nogensinde taler om klima, grøn omstilling, bælgfrugter og nye madvaner, så vælger vi danskere, som vi er flest, det trygge, det smagfulde og det velkendte, når hverdagens virkelighed rammer.

Vil du læse mere?

Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.

Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.

Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen

Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.

Allerede abonnent? Log ind her

Få ubegrænset adgang med abonnement