DA CORONA LAMMEDE landet i 2020, og personalet på landets sygehuse kæmpede med patienter og lange vagter, blev der holdt mange og lange møder i Region Hovedstaden. Her udtænkte man en kampagne kaldet #sigdetmedhjertet. Takken bestod af honninghjerter med ordet tak, bannere på hospitalerne, plakater og indsats på sociale medier, intranet og hjemmeside. Pris 780.000 kroner. Svaret fra sygeplejerskerne var et tak, men nej tak og en modkampagne kaldet #givdithjertetilbage. Og det gjorde de så.

Vil du læse mere?

Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.

Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.

Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 10 uger for kun 10 kroner om ugen.

Læs hele artiklen

Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.

Allerede abonnent? Log ind her

Få ubegrænset adgang med abonnement