Salgsdirektør: - Nu skal vi én gang for alle aflive myterne om Hardis kvalitet og ydeevne
Hardi vil styrke sin position på hjemmemarkedet og aflive gamle myter om kvalitet og holdbarhed. Med ny salgsdirektør i spidsen, avanceret produktion i Nørre Alslev og teknologier som Twin-systemet satser sprøjteproducenten på flere danske landmænd og et skærpet fokus på dokumenteret præcision, holdbarhed og teknisk ydeevne.

Lars Frederik Henningsen er ny salgsdirektør hos Hardi International med ansvar for Skandinavien og England. Med over 20 års erfaring fra landbrugsmaskinbranchen er han trådt ind i rollen med en klar ambition: at styrke Hardis position på det danske marked og aflive gamle myter om sprøjternes kvalitet og holdbarhed. Fotos: Per Jørgensen
Hardi vil styrke sin position på hjemmemarkedet og aflive gamle myter om kvalitet og holdbarhed. Med ny salgsdirektør i spidsen, avanceret produktion i Nørre Alslev og teknologier som Twin-systemet satser sprøjteproducenten på flere danske landmænd og et skærpet fokus på dokumenteret præcision, holdbarhed og teknisk ydeevne.
Vil du læse mere?
Kære læser, denne artikel fra Effektivt Landbrug er låst.
Kvalitetsjournalistik kræver research, ekspertise og adgang til relevante kilder.
Men vi vil rigtig gerne tilbyde dig et digitalt abonnement i 30 dage for kun 30 kroner.

Læs hele artiklen
Få straks adgang til at læse hele artiklen uden abonnement. Det koster kun 15 kr.
Allerede abonnent? Log ind her